Kalite Politikamız
ARKOM Teknik olarak “İklimlendirme ’de Çözüm Ortağınız” vizyonumuz ile teknik servis faaliyetlerini gerçekleştirdiğimiz sektörümüzde sürdürülebilirliği şirket stratejisi olarak benimseyerek;
- Amaç ve hedeflerimizi belirleyerek, düzenli izlemeyi ve sürekli iyileştirmeyi,
- Tüm faaliyetlerimizde müşteri memnuniyetine odaklanmayı,
- Hizmet kalitemizi sürekli iyileştirerek, yasal ve mevzuat gereklilikleri, müşteri istekleri ve teknik gereklilikler dahil olmak üzere uygulanabilir şartları yerine getirmeyi,
- Kalite Hedeflerimizin tüm organizasyonumuzda benimsenip, anlaşılacağı gözden geçirme ve paylaşım ortamları kurmayı,
- Süreçlerimizi en yeni ve ileri problem çözme teknikleri ve metodolojileri kullanarak risk ve fırsatları sürekli iyileştirmeyi,
- İlgili taraflarımızla iş birliği, motivasyon ve etkin iletişim geliştirerek verimliliğimizi ve rekabet gücümüzü arttırmayı,
- İnovasyonu (yenilikçiliği) ve dijital dönüşümü kurum kültürümüzün vazgeçilmez bir parçası haline getirerek, şirketimize ve müşterilerimize değer yaratan yeni hizmet ve iş modelleri geliştirmeyi, iş verimliliğimizi arttırmayı,
- Zaman kaybına sebep olan etkenleri ortadan kaldırarak; zamanında teslimat yapmayı ve sürekli iyileştirmeyi amaçlayan bir kalite yönetim sistemi oluşturmak,
- Arkom Teknik iş ve etik ilkelerinin tüm organizasyonda bilinmesi ile toplumsal sorumluluklarımızı ön planda tutarak şirketimizi, müşterilerimiz ve çalışanlarımız nezdinde “her zaman tercih edilir” kılmayı görev biliyoruz.